OORDENKING

Sondag 19 Mei

Die klipbank

Lukas 8:4-15 (vers 6)

Hoe bevoorreg is ons nie? Op hierdie Sondag kan ons saam met die gemeenskap van gelowiges feesvier, want ons Here leef! Op hierdie Sondag kan ons in rustigheid, vrede en vryheid, ons Heer loof en prys en stil word voor Sy Woord. Maar hoe tragies is dit nie dat soveel van ons nie die geleentheid aangryp om die saad van die Woord, wat deur die genadige werking van die Heilige Gees in ons lewe tot geloof oorgegaan het, die nodige versorging en water te gee nie?

Soveel keer lees ons die gelykenis van die saaier en dink dat vers 6 vir ons vertel dat ons harde harte die probleem is. Tog vertel die natuur ons dat plante selfs op klipbanke oorleef, mits die nodige vog teenwoordig is. Dit is dan ook in die lig hiervan dat ons lees dat die saad ontkiem en opkom, maar verdroog weens ‘n gebrek aan vog.

Die lewe van vandag, is vol klipbanke en warm sonstrale wat ons geloof beproef. Om hierdie beproewings te deurstaan, moet ons besef dat ons soos ‘n boom by waterstrome moet wees. Dus moet ons die Woord van God dag en nag oordink (Psalm 1) en nie van die samekomste van die gemeenskap van gelowiges wegbly soos party se gewoonte is nie (Hebreërs 10:25). Hierdie is immers die vog waardeur die Here ons geloofsplante wil versorg en voorberei vir die uitmergelende warm dae op die klipbanke van die lewe.

Mag u elke geleentheid aangryp om die gawe van geloof te voed en te versterk, sodat u geloof ‘n honderdvoudige oes kan oplewer.

Ds. Frans Marais, Grootvlei